четвъртък, 16 юли 2009 г.

На М.

Обичам, докато карам да показвам едната си ръка през прозореца и да усещам как вятъра минава през пръстите ми.
Обичам да се возя и да незнам къде отивам.
Обичам сутрин да се събуждам в легло за първи път.
Обичам да ми звъниш, да натисна бутона „тихо” и още дълго да чувам звука на вибрацията, докато не спре съвсем.
Обичам плажа, късно следобяд, когато всички хора си тръгват и оставаме само ние и залеза.
Обичам София нощем, вървим по улиците без посока, а ти ме държиш леко зад врата, сякаш, за да не ти избягам.
Обичам да говоря с непознати, а ти да мълчиш отстрани и да ме чакаш да свърша.
Обичам да се смея високо сред тълпата,а ти да ме гледаш накриво.
Обичам да те целувам докато ядеш и си с пълна уста.
Обичам да те гледам отдалеч, докато идвам към срещата ни, как се въртиш и се чудиш откъде ще дойда.
Обичам да демонстрираш на непознати, че сме заедно като двойка, а всъщност не сме.
Обичам да ме дърпаш за ръката, а аз да тичам след теб като малко дете, без да знам къде отивам.
Обичам всичко мъжко в теб, скулите... обичам как се усмихваш иронично, обичам да ми казваш нещо на ухото, за да не те чуе никой освен мен.
Обичам... но теб аз не обичам.

5 коментара:

  1. много силен текст. адмирации :)

    ОтговорИзтриване
  2. мерси, мила! и твоите си ги бива, с удоволствие ще те чета ;)

    ОтговорИзтриване
  3. Mnogo direktno vlyazoha v arteriyata mi tezi dumi. prekrasno e, Do, no malko tyjno. Naskoro se chudih zashto dosta ot tyjnite neshta sa krasivi i zashto mnogo poveche ot krasivite neshta imat potenciala da sa ujasno tyjni. Ne znam.

    ОтговорИзтриване
  4. Здравей Венета, тъжните неща са красиви за нас, защото меланхолията е една от изгращащите ни съставки. Но естествено има друга страна... днес чух една толкова сладка и проста песничка "... и днес е ден красив, изящен, излизам от апартамента прашен и тананикам си тананана и щракам си с пръсти" :):) Желая ти най-прекрасния ден! Целувки :*

    ОтговорИзтриване
  5. а колко ли са хората, виждащи тези неща!

    ОтговорИзтриване