петък, 26 юни 2009 г.

стари думи

Teodora Ivanova
March 29 at 12:12am
Здравей отново! Предвид всичко, което се случи искам да ти кажа някои неща, за да си знаеш. Наистина ми дължиш дрехите и аз си ги искам, защото ми трябват. Относно всичко друго, което ми дължиш, незнам според теб какво е и как мислиш да го издължиш, но ще ти кажа, че не желая нищо повече от теб сега или, когато и да било. Не желая също така да имам нищо общо с теб. При всичко, което направи си дадох сметка, че ти не си момчето, с което имахме много голяма любов като деца. Ти си един непознат за мен човек, който извърши едни нелогични действия. Отделям си от времето да ти кажа тези думи, не защото съм ядосана, а защото в сърцето ми не остана нищо за теб. Не искам да мислиш, че някога ще дойда там където си, дори и за да ти кажа само едно здрасти. От известно време насам спомена за теб, остана просто спомен. Разбрах, че сега ти си един от всички останали и не се отличаваш по нищо от тях. И за да няма неразбрали искам да знаеш също, че погуби едно чувство пазено през годините, момичето, което винаги щеше да те обича и подкрепя, независимо като каква в живота ти. Това момиче бях аз. Отне ми време да го преживея и осмисля, но дойде времето да разбера, че това няма да е моята драма. Аз не съм те разочаровала с нищо и ще бъда за теб винаги перфектна, това го знам. Но ти никога повече няма да ме имаш, никога повече няма да видиш очите ми, никога няма да чуеш как ти казвам "обичам те", дори по телефона. Имаше шанс, вълшебен шанс, който убедена съм, идва само веднъж, но ти го пропиля по най- глупавият начин. След време дори да поискаш, аз няма да позволя, да се случи дори най-дребното нещо помежду ни.
За това искам да ти пожелая да бъдеш щастлив и доволен в живота си. Не забравяй, че ме е имало, но забрави, че ще ме има. А и още нещо! В живота ти сигурна съм, ще срещнеш още много жени, но опитай се да запазиш поне една снимка, на тази, заради, която ме пренебрегна. Мисля, че ще разбереш иронията, дори и след време. :)
Wish you all the best, Dora.

4 коментара: