вторник, 27 април 2010 г.

чакат ли ни още тъй хубави дни?

аз Пък какво правя? живея живота или го съществувам полека. имам си, занимания. всичко нормално. няколко искрици напоследък... колкото да ми стане сладко и чак горчиво. иска ми се да имам повече време. за другите. и за онзи Приятел, с главната буква,с който сме кармично свързани винаги... (извини ме, за пореден път, извини Глупавата в мен). усещам как се оставям на силата да ме води и се отпускам... обаче стреснато се будя и се чудя... ами ако Тя днес има почивен ден? Упс! Кой ще се погрижи за мен сега... а, да... (аз)... (мамкаму)... пак ще трябва да се дърпам сама по баира. усещали ли сте онова чувство на изгубеност, а същевременно спокойствие като пред буря. нещо между примиреност и мъдрост. да, точно! ето това се е настанило у мен и не се сеща да си върви. а гледам Слънце грее, Буря не се задава. Или?

7 коментара:

  1. дано не се задават никакви бури! само Слънце ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Май се сещам за кое чувство говориш. С него идва и свободата (ако и позволиш). Няма как обаче - ще има и бури. Неизбежно е, иначе как ще се радваме на слънцето:)

    ОтговорИзтриване
  3. Г-н Счетоводител, как така бръкнахте в душата ми само с един поглед?
    Bia, нали все пак след буря идва Слънце... логично. Но пък знам ли? :Р

    ОтговорИзтриване
  4. ах това чувство преди бурята-а-а-а
    чела ли си разказа на Туве Янсон "Филифьонката, която вярваше в бедствия" от книжката "невидимото дете"? Ако не - непременно намери и прочети, без майтап
    ако не можеш да го намериш - свиркай - ще го сканирам и ще ти го изпратя

    ОтговорИзтриване
  5. непременно ще потърся... :))) ако не, ще свирна ;)

    ОтговорИзтриване
  6. e pone znaeme koi e priatelia s glavna bukva

    ОтговорИзтриване
  7. всъщност буквата е " П" :Р мисли му ;)

    ОтговорИзтриване