неделя, 18 април 2010 г.

Ако аз съм една относителна стойност. Съществуване. И съм тук на Земята, за да изпитам любов?


Понякога през ноща се събуждам и страшни мисли ме обземат. За да успокоя себе си и отново да заспя, започвам да мисля как всъщност, някой и сега ме обича. И как този, който заслужавам неизменно ще се появи (ако не се е появил вече). Значи. Или е вече тук или ме чака зад ъгъла. Толкова е обнадеждаващо. Знам, че е клиширано да си мисля подобни неща. Но какво да направя като само това има в сърцето. Само това съм мечтала и винаги съм искала. Любов.
„Ти винаги ще имаш близък човек, бро”. И това е факт.

8 коментара:

  1. love is all around :)
    факт!
    веднъж дори ме връхлетя иззад третия ъгъл на вторника... чак си забравих колелото незаключено :)
    друг път е била толкова деликатна до невидимост... скоро ми казаха - помниш ли, преди сто години, като ме караше да повтарям оня глупав етюд хиляди пъти!? Аз бях толкова влюбена, а ти гледаше само дали пръстите ми са изпънати както трябва...
    Оглеждай се, До :)))) оглеждай се за любовта със всичките си сетива, защото love is all around :)

    ОтговорИзтриване
  2. а коментарът пак ме остави без дъх, защото в него има повече стих, от който и да е мой (стих). :)

    ОтговорИзтриване
  3. не знам...не знам кое ме кара напоследък (от егн-то ли е, от гравитацията ли...:) да се замислям за пропуснати волно или неволно любови, нежност, отворено общуване...
    "хей, отвори ме като мида, като бутилка или шам-фъстък"... :)))) Всеки, всеки, даже аутистите, иска да бъде обичан
    разбира се важно е най-вече съответствието на любовните валенции - истинската любовна молекула иска два атома... ето как само си излезе - любовта е въпрос на химия :)))
    имаше такъв афоризъм - любовта е въпрос на химия, сексът е въпрос на физика :)))
    мале, как се раздрънках!
    Поздрав, До
    и да знаеш - в стиховете ти има МНОГО стих :)

    ОтговорИзтриване
  4. както веднъж ми каза... "по-добре късно, от колкото никого"... но не Я ли надценяват понякога, кажи?

    ОтговорИзтриване
  5. аха-а-а! така вече ми харесваш!
    ще кажа само, че човек е неспасяем, когато забакне насериозно по шарени мечти, истомни въжделения и настоятелни мечтания :) пък оня с кръглите очилца и японското гадже е казал - животът е това, което се случва докато правим планове за него :))))
    слушай сърцето си, стой си където си, както си с татко си пак носи кактуси (прочети го бързо-о-о) :))))))))))))))))

    ОтговорИзтриване
  6. Someday, someone will walk into your life and make you realize why it never worked out with anyone else

    ОтговорИзтриване
  7. Венета, липсваше ми :)))))

    ОтговорИзтриване